drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Κατάλογος

catalog

Κατεβάστε
τον κατάλογο βιβλίων των εκδόσεων Κριτική

PDF (9,1 Mb)

Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις καταλόγου

Παρουσίαση βιβλίου: «Διοικώντας τις τουριστικές επιχειρήσεις», των Θεόδωρου Σταυρινούδη & Χρήστου Κακαρούγκα | Παρασκευή 8/12/23, 6μμ, Public Συντάγματος (Αθήνα) [+Φωτογραφίες από την εκδήλωση]

Εκδηλώσεις

Οι Εκδόσεις Κριτική και τα Public σάς προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου των Θεόδωρου Σταυρινούδη & Χρήστου Κακαρούγκα Διοικώντας τις τουριστικές επιχειρήσεις την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023, στις 6μ.μ., στο Public Συντάγματος (Αίθουσα εκδηλώσεων, 5ος όροφος – Καραγιώργη Σερβίας 1, Αθήνα).

Θα μιλήσουν:

Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος Δ.Σ. Marketing Greece – Πρώην Υπηρεσιακή Υπουργός Τουρισμού

Έλενα Γκίκα-Πετρουλάκη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Costa Navarino Resorts – Συγγραφέας

Θεόδωρος Σταυρινούδης, Καθηγητής Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου – Συγγραφέας του βιβλίου

Χρήστος Κακαρούγκας, Διδάσκων του Πανεπιστημίου Αιγαίου – Συγγραφέας του βιβλίου

Συντονισμός εκδήλωσης: Χάρης Ντιγριντάκης, Οικονομικός συντάκτης

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Κύκλου Παρουσιάσεων Βιβλίων για τον Τουρισμό από τις Εκδόσεις Κριτική.

Είσοδος ελεύθερη

Δείτε την εκδήλωση ως facebook event


Φωτογραφίες από την εκδήλωση:

 



Διοικώντας τις τουριστικές επιχειρήσεις
Ένας επιστημονικός οδηγός για το πώς και το γιατί του τουριστικού επιχειρείν
Θεόδωρος Α. Σταυρινούδης & Χρήστος Σ. Κακαρούγκας
(Εκδόσεις Κριτική, 2022)

Το βιβλίο Διοικώντας τις τουριστικές επιχειρήσεις αποτελεί μια σύγχρονη ματιά στον τρόπο που μια τουριστική επιχείρηση-οργανισμός πρέπει να οργανώνεται και να διοικείται αποτελεσματικά. Σκοπός του είναι να χαρτογραφήσει το πολύπλευρο επιστημονικό τοπίο της διοίκησης των τουριστικών επιχειρήσεων-οργανισμών και να δώσει πολλά παραδείγματα καλών πρακτικών αντιμετώπισης των σύγχρονων προκλήσεων που συνεχώς αναδύονται και σχετίζονται με:

  • τη σύγχρονη τουριστική βιομηχανία και το διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον
  • τη μικρομεσαία τουριστική επιχειρηματικότητα
  • τους παράγοντες διαμόρφωσης ενός αποτελεσματικού εσωτερικού επιχειρησιακού περιβάλλοντος
  • την ηγεσία και την εργασία-απασχόληση στις τουριστικές επιχειρήσεις
  • τη στρατηγική διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων-οργανισμών
  • τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού κ.ά.

Το βιβλίο είναι γραμμένο με τρόπο απλό και κατανοητό, ο οποίος ωστόσο σέβεται και αναδεικνύει την επιστημονική και πρακτική γνώση. Φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο βοηθό για φοιτητές, νέους επιστήμονες και για όσους κάνουν τα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα, καθώς και για έμπειρους επαγγελματίες, στελέχη και εργαζόμενους που θέλουν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους.