drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Νέα έκδοση: «Συμπεριφορά καταναλωτή» | Wayne D. Hoyer, Deborah J. MacInnis, Rik Pieters

Νέες εκδόσεις

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ 1-6-23

Συμπεριφορά καταναλωτή

Wayne D. Hoyer, Deborah J. Macinnis, Rik Pieters

Επιμέλεια: Θεμιστοκλής Λαζαρίδης, Μαρία Τσουρέλα
Μετάφραση: Αγαμέμνων Μήλιος

ISBN: 978-960-586-458-3
ΣΕΛ. 648, ΤΙΜΗ: 65€

Το βιβλίο αυτό εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο της συμπεριφοράς καταναλωτή. Με πληθώρα παραδειγμάτων από τη σύγχρονη εποχή, τα θέματα καλύπτονται με τον πιο ενημερωμένο και ισορροπημένο τρόπο ώστε να γίνονται εύκολα κατανοητά από τα μελλοντικά στελέχη μάρκετινγκ. Το εύχρηστο εννοιολογικό του υπόδειγμα, στην αρχή κάθε κεφαλαίου, παρουσιάζει την οργάνωση του κεφαλαίου, τα ζητήματα που αναλύονται, καθώς και τη σχέση μεταξύ τους και με τα υπόλοιπα κεφάλαια, αποτελώντας πολύτιμο και ωφέλιμο βοήθημα στη διαδικασία της μάθησης. Πέρα από την πλούσια χρήση εικόνων, σχημάτων και πινάκων, κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από την ενότητα «Προεκτάσεις μάρκετινγκ» για το πώς οι διάφορες έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή μπορούν να εφαρμοστούν στην πρακτική του μάρκετινγκ, από γλωσσάρι στο περιθώριο των σελίδων και από περίληψη-ερωτήσεις για καλύτερη και πιο εύκολη κατανόηση.

Ο Wayne D. Hoyer είναι κάτοχος της έδρας James L. Bayless/William S. Farish Fund Chair for Free Enterprise στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων McCombs του Πανεπιστημίου του Τέξας στο Όστιν. Πρόσφατα τιμήθηκε με το Βραβείο Έρευνας Humboldt στη Γερμανία. Εργάζεται ως ειδικός επιμελητής για το Journal of Marketing, είναι αρχισυντάκτης στο International Journal of Research in Marketing, ήταν συνεργάτης επιμελητής στο Journal of Consumer Research και συμμετέχει στα συμβούλια ειδικής επιμέλειας οκτώ περιοδικών.

Η Deborah J. MacInnis είναι καθηγήτρια διοίκησης επιχειρήσεων, κάτοχος της έδρας Charles L. and Ramona I. Hilliard, και καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες. Έχει εργαστεί ως επιμελήτρια στο Journal of Consumer Research και ως εταίρος στα Journal of Consumer Research, Journal of Consumer Psychology και Journal of Marketing και έχει λάβει διακεκριμένες βραβεύσεις από αυτά τα περιοδικά αλλά και γενικότερα για το ερευνητικό και διδακτικό της έργο.

Ο Rik Pieters είναι καθηγητής μάρκετινγκ στη Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης του Τίλμπουργκ (TISEM) του Πανεπιστημίου του Τίλμπουργκ στην Ολλανδία. Έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 100 άρθρα για το μάρκετινγκ, την ψυχολογία, την οικονομία και τη στατιστική, σε περιοδικά όπως τα Journal of Consumer Psychology, Journal of Consumer Research, Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Marketing Science, Management Science και International Journal of Research in Marketing.