drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Κατάλογος

catalog

Κατεβάστε
τον κατάλογο βιβλίων των εκδόσεων Κριτική

PDF (9,1 Mb)

Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις καταλόγου

Νέα έκδοση: «Καθημερινό μάρκετινγκ», των Γιώργου Πανηγυράκη & Οδυσσέα Κόλλια

Νέες εκδόσεις

Γιώργος Πανηγυράκης,
Οδυσσέας Κόλλιας

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
52 ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών

ISBN: 978-960-586-255-8
ΣΕΛ. 248, ΤΙΜΗ: 16€

Οι 52 ιστορίες του βιβλίου, που κινούνται ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό, εμπνέουν και κατευθύνουν στην εξυπηρέτηση πελατών κάθε ενδιαφερόμενο: τον ιδιοκτήτη μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, τον εργαζόμενο, τον ελεύθερο επαγγελματία, τον σπουδαστή τουριστικών επαγγελμάτων. Με αφηγήσεις της διπλανής πόρτας, η εκάστοτε εξιστόρηση είναι η αφορμή για δημιουργία νέων και πρακτικών ιδεών με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Αντικείμενο κάθε ιστορίας δεν είναι η περιγραφή ενός κλάδου ή ενός επαγγέλματος, αλλά η καλλιέργεια της σωστής αντίληψης στις καθημερινές συναλλαγές μας. Οι ερωτήσεις στην αρχή κάθε ιστορίας και η αναφορά στις αρχές του marketing στο τέλος της, καθιστούν το παρόν βιβλίο μια διαφορετική, πρωτότυπη και διασκεδαστική εισαγωγή στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ορισμένα μόνο από τα ερωτήματα που βρίσκουν απάντηση στο βιβλίο είναι τα ακόλουθα:

• Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;
• Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο;
• Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;
• Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;
• Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;
• Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου;
• Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού;
• Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης;
• Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο;
• Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;


O Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης είναι πτυχιούχος της AΣOEE, έχει M.Sc. στο μάρκετινγκ και Ph.D. στη διαφήμιση από το University College of Wales, M. Βρετανία. Δίδαξε ως τακτικός καθηγητής στην Groupe ESSEC στο Παρίσι και στο Πανεπιστήμιο Stirling, M. Βρετανία. Είναι σύμβουλος, εκπαιδευτής και συνεργάτης στην εκπόνηση μελετών σε διεθνείς και εθνικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. Από το 2002 είναι καθηγητής στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) καθώς και υπεύθυνος της Ειδίκευσης Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι εκπαιδευτής, σύμβουλος επιχειρήσεων και μέντορας. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κατέχει Master’s in Business Administration (MBA) από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης. Έχει διατελέσει στέλεχος στο τμήμα Marketing του ΟΤΕ και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στις πωλήσεις και το marketing. Η ειδικότητά του στην εκπαίδευση ενηλίκων, όπου είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής, είναι η «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και οι «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα συνεργαζόμενος με τον δημόσιο τομέα και φορείς της δια βίου εκπαίδευσης.