drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (6-12 Οκτωβρίου 2025) | Προτάσεις από τις Εκδόσεις Κριτική

Διεθνείς Ημέρες


Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας διεθνής θεσμός που γιορτάζεται σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για αυτόν τον σκοπό. Προβάλλεται η γνώση, αναγνωρίζεται ο ρόλος των εργαζομένων της «πρώτης γραμμής» και ενδυναμώνεται η ικανοποίηση του εξωτερικού και του εσωτερικού πελάτη.

Περισσότερα: https://csweek.gr

Με αυτήν την αφορμή σας παρουσιάζουμε σχετικούς τίτλους των Εκδόσεων Κριτική.


Καθημερινό μάρκετινγκ
52 ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών

Γιώργος Πανηγυράκης, Οδυσσέας Κόλλιας

Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη. Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα.

📖 Δείτε τα περιεχόμενα και 3 ιστορίες του βιβλίου

📰 Διαβάστε το άρθρο «Η ακροστιχίδα για την εξυπηρέτηση πελατών» του Οδυσσέα Κόλλια (epixeiro.gr, 21/3/19)


Πωλήσεις για ειδικούς… και μη

Αντώνης Ζαΐρης, Γιώργος Σταμάτης

Ο σύγχρονος πωλητής δεν είναι πια ένας απλός πωλητής, είναι ένας ολοκληρωμένος μάνατζερ με τεχνικές γνώσεις, σπάνιες δεξιότητες, εμπειρίες και αυξημένες αντιληπτικές ικανότητες. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά εκείνα που τον καθιστούν άξιο να αντιμετωπίσει τις καθημερινές προκλήσεις της αγοράς;

📖 Δείτε τα περιεχόμενα και τις πρώτες σελίδες του βιβλίου

📰 Διαβάστε ένα κείμενο του Αθανασίου Χ. Παπανδρόπουλου για το βιβλίο (europeanbusiness.gr, 18/7/19)


🎬 Δείτε την παρουσίαση των βιβλίων «Καθημερινό μάρκετινγκ» των Γ. Πανηγυράκη και Ο. Κόλλια & «Πωλήσεις για ειδικούς… και μη» των Α. Ζαΐρη και Γ. Σταμάτη, που έγινε στις 17/10/19 στο Βιβλιοπωλείο Ιανός (Αθήνα)


Πρώτοι στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Barrie Hopson, Jack Loughary, Steve Murgatroyd, Teresa Ripley, Mike Scally, Don Simpson

Επιμέλεια συλλογικού έργου: Jonathan Kitching

Ένα βιβλίο-οδηγός για το πώς μια επιχείρηση μπορεί να κάνει τους πελάτες της να τη θεωρούν κορυφαία όσον αφορά την εξυπηρέτηση. Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί το παλαιότερο αλλά και ουσιαστικότερο ζήτημα για τις επιχειρήσεις.

📖 Δείτε τα περιεχόμενα κι ένα απόσπασμα του βιβλίου


Η τέχνη της πώλησης
Συναρπαστικές διαδρομές στον κόσμο των πωλήσεων

Αντώνης Ζαΐρης, Γιώργος Πανηγυράκης

Το βιβλίο αυτό αποδεικνύει ότι η διαδικασία της πώλησης περιλαμβάνει πολλά περισσότερα απ’ ό,τι νομίζει κανείς, παρέχοντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν στην απόκτηση των απαραίτητων ικανοτήτων και τεχνικών για να ακολουθήσει κανείς μια πετυχημένη καριέρα στο χώρο των πωλήσεων.

📖 Δείτε τα περιεχόμενα κι ένα απόσπασμα του βιβλίου


Οι 100 καλύτερες συμβουλές πωλήσεων στον κόσμο

Adrienne Avila, Leslie Pockell

Στο βιβλίο αυτό μερικοί από τους μεγαλύτερους στοχαστές δίνουν πολύτιμες συμβουλές και προτείνουν έξυπνες τεχνικές πειθούς που θα σε βοηθήσουν να ξεπερνάς τα εμπόδια, να μαθαίνεις από τα λάθη σου, να καταλαβαίνεις και να ικανοποιείς τις ανάγκες των πελατών σου.

 

 

 


Συμπεριφορά καταναλωτή

Wayne D. Hoyer, Deborah J. MacInnis, Rik Pieters

Επιμέλεια: Θεμιστοκλής Λαζαρίδης, Μαρία Τσουρέλα

Το βιβλίο αυτό εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο της συμπεριφοράς καταναλωτή. Με πληθώρα παραδειγμάτων της σύγχρονης εποχής, τα θέματα καλύπτονται με τον πιο ενημερωμένο και ισορροπημένο τρόπο ώστε να γίνονται εύκολα κατανοητά από τα μελλοντικά στελέχη μάρκετινγκ.

📖 Δείτε τα περιεχόμενα του βιβλίου

 


📚 Αναζητήστε και τα συγγράμματα των Εκδόσεων Κριτική στο πεδίο του Μάρκετινγκ


Οι πελάτες που μετράνε | Tony Cram

Πώς να πουλάτε υπηρεσίες | Harry Beckwith

Πρώτοι στις πωλήσεις – Τεχνικές για να πετύχετε στις πωλήσεις | Richard Denny


Πωλήσεις με αμοιβαίο όφελος – Win Win Selling | T. Kramlinger, M. Leimbach, Ed Tittel, David Yesford

Τήρηση λογαριασμών πελατών – Main Courante ξενοδοχείων | Τάνια Καπίκη-Πιβεροπούλου

Μαθαίνω να επιπλέω – Πώς θα πετύχεις με μία start-up | Seth Goldman, Barry Nalebuff (Πρόλογος: Εύη Σαμπανίκου)


📚 Δείτε όλα τα βιβλία Διοίκησης Επιχειρήσεων των Εκδ. Κριτική


* Σημειώνουμε ότι για αγορές βιβλίων από το www.kritiki.gr δεν υπάρχει χρέωση εξόδων αποστολής για παραγγελίες από 15€ και πάνω.