drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Νέα έκδοση: «Πωλήσεις για ειδικούς… και μη», των Αντώνη Ζαΐρη & Γιώργου Σταμάτη

Νέες εκδόσεις

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ 23-5-2019

Πωλήσεις για ειδικούς… και μη

Αντώνης Ζαΐρης, Γιώργος Σταμάτης

ISBN: 978-960-586-299-2
ΣΕΛ. 232, ΤΙΜΗ: 14€

Τι σημαίνει αλλαγή στο υφιστάμενο status quo των πωλήσεων; Σημαίνει τη ριζική, καταλυτική αλλαγή του τρόπου πωλήσεων και της υπάρχουσας συμπεριφοράς των πωλητών στην αγορά.

Η έμφαση δεν δίνεται πλέον στην τακτική της πίεσης του υποψήφιου πελάτη, με σκοπό να πουλήσουμε και μόνο, μιλώντας αδιάκοπα και πιστεύοντας ότι επιχειρηματολογούμε.

Η διαδικασία της πώλησης σήμερα έχει αποκτήσει χαρακτήρα καθαρά συμβουλευτικό, συμμετοχικό, με έναν πωλητή που έχει μάθει να ακούει, να ρωτά, να συμβουλεύει, να κατευθύνει και να επιτυγχάνει στο τέλος αυτό που θέλει, χωρίς πίεση, αλλά με φροντίδα, ακρίβεια και αποτελεσματική μεθοδολογία.

Στο νέο τους βιβλίο, οι Αντώνης Ζαΐρης και Γιώργος Σταμάτης παρουσιάζουν με ολοκληρωμένο και προσιτό τρόπο το προφίλ του σύγχρονου πωλητή μαζί με δοκιμασμένες συμβουλές. Οι πίνακες, τα διαγράμματα, τα παραδείγματα και η ομαδοποίηση της ύλης καθιστούν τόσο την ανάγνωση συναρπαστική.


 

Ο Αντώνης Ζαΐρης σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Είναι Διδάκτωρ Οικονομικής Κοινωνιολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, με διδακτορική διατριβή σε θέματα μικροοικονομικής με ειδίκευση στο λιανικό εμπόριο. Έχει διατελέσει επί 32 χρόνια Διευθυντικό στέλεχος σε Πολυεθνικές και σε μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις. Σήμερα είναι Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ και διδάσκει στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Ο Γιώργος Σταμάτης είναι σύμβουλος Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, coach, εκπαιδευτής και συγγραφέας. Σπούδασε Νομικά, Μάρκετινγκ, Εκπαίδευση Ενηλίκων και Συμβουλευτική Επιχειρήσεων και Οργανισμών «Gestalt in Organizations». Από το 1976 εργάζεται στον ευρύτερο χώρο του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας και από το 1983 εκπαιδεύει στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει διδάξει στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στα Πανεπιστήμια UΝΥT των Tιράνων και UNYP της Πράγας.

Και οι δύο έχουν συγγράψει πολλά βιβλία σχετικά με τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τις επιχειρήσεις.