drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Προπαραγγελία του βιβλίου «Καθημερινό μάρκετινγκ: 52 ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών» των Γ. Πανηγυράκη και Ο. Κόλλια

Προσφορές

Το Καθημερινό μάρκετινγκ: 52 ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών των Γιώργου Πανηγυράκη και Οδυσσέα Κόλλια εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη.


Προπαραγγελία μέχρι τις 3 Οκτωβρίου 2018
Αποκτήστε το βιβλίο στην προνομιακή τιμή των €10 (από €16) με δωρεάν τα έξοδα αποστολής, επιλέγοντας «Αγορά». Κυκλοφορεί στις 4 Οκτωβρίου.


52 καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως:

  • Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;
  • Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο;
  • Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο;
  • Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο;
  • Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;
  • Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;
  • Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί;
  • Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;
  • Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα;
  • Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές;
  • Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου;
  • Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού;
  • Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης;
  • Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο;
  • Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός;
  • Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;