Κατεβάστε
τον κατάλογο βιβλίων των εκδόσεων Κριτική
PDF (9,1 Mb)
Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις καταλόγου
Σούπερκραχ
Το μεγάλο κόλπο με τη διεθνή οικονομία
Μετάφραση: Αβραάμ Κάουα
ISBN: 978-960-586-071-4
ΣΕΛ.: 240 ΤΙΜΗ: 18€
Κόμικ για την οικονομική κρίση;;; ΝΑΙ.
Από τον καταξιωμένο Darryl Cunningham! Ακολουθώντας τον μπαίνουμε στα άδυτα της πρόσφατης χρηματοπιστωτικής κρίσης, ανιχνεύοντας τις ρίζες της οικονομικής κατάρρευσης. Έτσι, με απλό και κυρίως διασκεδαστικό τρόπο μαθαίνουμε βήμα βήμα τα γεγονότα που οδήγησαν τον κόσμο στην οικονομική ύφεση.
Ο Cunningham ξεκινάει με το πορτρέτο της Άυν Ραντ, που υπήρξε οπαδός του φιλελευθερισμού και μέντορας του Άλαν Γκρίνσπαν. Δείχνει πώς οι νεοσυντηρητικοί σφετερίστηκαν τη δημόσια συζήτηση περί οικονομίας, ανοίγοντας τον δρόμο στην κυριαρχία των αγορών, με τους φτωχούς, όπως πάντα, να πληρώνουν τα λάθη των πλουσίων.
Συγχρόνως προσεγγίζει και την ψυχολογική βάση των πολιτικών μας επιλογών, διερωτώμενος γιατί μας είναι τόσο δύσκολο να αλλάξουμε κατεύθυνση – ακόμα κι όταν βλέπουμε πως τα μέτρα που εφαρμόζονται δεν λειτουργούν αποτελεσματικά.
Γεννημένος το 1960, ο Darryl Cunningham σπούδασε στο Leeds College of Art. Ζει στο Γιορκσάιρ της Αγγλίας όπου εργάζεται ως σκιτσογράφος. Η εργασιακή του εμπειρία στον τομέα της ψυχιατρικής ήταν η αφορμή για τη συγγραφή του πρώτου του βιβλίου Psychiatric Tales (2010). Το δεύτερο βιβλίο του, Science Tales (2012), συμπεριλήφθηκε στη βραχεία λίστα των British Comics Awards 2012. Την κυκλοφορία του πρόσφατου βιβλίου του, Σούπερκραχ, το 2014, ακολούθησαν πολλές διακρίσεις: καλύτερο graphic novel, κόμικ του μήνα, ανάμεσα στα καλύτερα κόμικ της χρονιάς, καλύτερου συγγραφέα. Το 2015 βρέθηκε στα best seller των New York Times και στις βραχείες λίστες των AOI World Illustration Awards και British Book Design and Production Awards. Εκτός από την ελληνική του έκδοση, μεταφράζεται και θα κυκλοφορήσει στα γαλλικά, τα γερμανικά, τα κορεάτικα και τα τουρκικά. Επίσης, είναι ένας από τους τριάντα καλλιτέχνες παγκοσμίως που προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν στο The Art of Saving a Life, μια διαδικτυακή καμπάνια που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2015 για την προώθηση του εμβολιασμού, αποτυπώνοντας με τη ματιά τους στιγμές από όλη αυτή την προσπάθεια.