Κατεβάστε
τον κατάλογο βιβλίων των εκδόσεων Κριτική
PDF (8,6 Mb)
Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις καταλόγου
ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ 16-10-25
Raj Sachdev
Επιμέλεια: Σέργιος Δημητριάδης, Μαρία Τσουρέλα, Αλκμήνη Γκρίτζαλη, Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος
Μετάφραση: Κωνσταντίνος Κορωνιός
ISBN: 978-960-586-539-9
ΣΕΛ. 488, ΤΙΜΗ: 55€
Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντικό όσο είναι σήμερα. Εκτός από την αναφορά σε σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στις τρέχουσες τάσεις και παρουσιάζονται τρόποι εφαρμογής τους. Πλαίσια δημιουργίας αξίας: Αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί δημιουργούν αξία. Πλαίσια θεμάτων απορρήτου και ασφάλειας: Εστιάζουν στην ασφάλεια και προστασία του καταναλωτή. Πλαίσια νομικών και ηθικών ζητημάτων: Εισάγουν τους φοιτητές σε βασικούς κανονισμούς και ηθικά ζητήματα (χρήση εικόνων, στόχευση βάσει τοποθεσίας, πνευματική ιδιοκτησία, e-mail marketing). Πλαίσια σκέψης για το παγκόσμιο ψηφιακό μάρκετινγκ: Παρουσιάζουν τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ σε διάφορες χώρες του κόσμου. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου περιλαμβάνεται χρήσιμο υλικό ανασκόπησης και μάθησης (βασικοί όροι, περίληψη, ερωτήσεις κ.ά.
Ο Raj Sachdev είναι Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Plymouth State University (PSU), βοηθός διδάσκων στο Cornell University, στρατηγικός σύμβουλος ψηφιακού μάρκετινγκ, διεπιστημονικός ερευνητής, ομιλητής και δικηγόρος. Με περισσότερα από 26 χρόνια εμπειρίας στις επιχειρήσεις και τον ακαδημαϊκό χώρο, ο Raj Sachdev είχε την ευκαιρία να διδάξει ή/και να συντονίσει πάνω από πενήντα μαθήματα σε διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων των πανεπιστημίων της Οξφόρδης, του Stanford CSP, του Cornell και του Columbia College. Ερευνά θέματα που αφορούν ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, διαφήμιση αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δίκαιο εμπορικών σημάτων για κινητές εφαρμογές στο πανεπιστήμιο του Maastricht, ενώ υπήρξε επισκέπτης ερευνητής στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας (Μπέρκλεϊ).