drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Κατάλογος

catalog

Κατεβάστε
τον κατάλογο βιβλίων των εκδόσεων Κριτική

PDF (9,1 Mb)

Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις καταλόγου

Νέα έκδοση: «Η αγορά των μέσων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης» | Βαγγέλης Τζουβελέκας

Νέες εκδόσεις

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ 16-5-24

Η αγορά των μέσων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης
Μια μικροικονομική προσέγγιση

Βαγγέλης Τζουβελέκας

ISBN: 978-960-586-477-4
ΣΕΛ. 320, ΤΙΜΗ: 30€

Χρησιμοποιώντας βασικές αρχές μικροοικονομικής θεωρίας και βιομηχανικής οργάνωσης, το βιβλίο αναλύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της βιομηχανίας του θεάματος και ειδικότερα της αγοράς των μέσων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Παρουσιάζονται τα μακροοικονομικά μεγέθη της αγοράς σε διεθνές και ελληνικό επίπεδο αναλύοντας τη σημασία του κλάδου στην οικονομική δραστηριότητα των αναπτυγμένων οικονομιών. Αναλύονται οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης αγοράς και προσδιορίζουν τη σύγχρονη μορφή οργάνωσης της. Στη συνέχεια ο συγγραφέας πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές κατανέμουν τον χρόνο τους μεταξύ εργασίας και ψυχαγωγίας παρουσιάζοντας τους βασικούς προσδιοριστικούς παράγοντες της ζήτησης για υπηρεσίες και αγαθά ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Η διάκριση μεταξύ αγαθών εμπειρίας και χρηστικών αγαθών παρουσιάζεται στη συνέχεια του βιβλίου με την ανάλυση της αγοραίας ισορροπίας των αγαθών εμπειρίας. Το κοινωνικό κεφάλαιο, η αλληλεξάρτηση της ζήτησης, οι κοινές αξίες και ενδιαφέροντα καθώς και η συλλογική συμπεριφορά ως προσδιοριστικοί παράγοντες της ζήτησης για αγαθά εμπειρίας παρουσιάζονται διεξοδικά.

Ο Βαγγέλης Τζουβελέκας είναι Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έλαβε το διδακτορικό του δίπλωμα από το Unversity of Wales, Aberystwyth το 1998. Έχει δημοσιεύσει σημαντικό αριθμό εργασιών σε έγκριτα διεθνή περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε διεθνή και εθνικά ερευνητικά προγράμματα. Κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι τα οικονομικά του αγροτικού τομέα, η μέτρηση της παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας στην παραγωγή, τα οικονομικά της τεχνολογίας και η οικονομική μεγέθυνση.