drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Νέα έκδοση: «Αρχές Μάρκετινγκ», 2η έκδοση | Μαρίτα Παπαρούση, John Fahy, David Jobber

Νέες εκδόσεις

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ 4-9-25

John Fahy, David Jobber

Αρχές Μάρκετινγκ
2η έκδοση

Επιμέλεια: Αχιλλέας Κοντογεώργος, Ιωάννης Αντωνιάδης, Λαμπρινή Πήχα, Στέλιος Τσαφαράκης

Μετάφραση: Χάρης Καριοφύλλας

ISBN: 978-960-586-533-7
ΣΕΛ. 488, ΤΙΜΗ: 55€

Στόχος του συγγράμματος είναι να καλύψει μια σειρά μαθημάτων σε σχέση με τα βασικά της ανάλυσης των σημάτων και συστημάτων. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για μια σύντομη ανασκόπηση των μεθόδων μετασχηματισμού όπως εφαρμόζονται σε γραμμικά συστήματα. Ο τρόπος γραφής είναι άμεσος, συνδυάζοντας την προσβασιμότητα της ύλης με τη μαθηματική αυστηρότητα. Τα πεδία που αναλύονται είναι μεταξύ άλλων: Οι γενικές έννοιες που αφορούν την ανάλυση των σημάτων και των συστημάτων∙ oι μέθοδοι μαθηματικής περιγραφής των σημάτων συνεχούς και διακριτού χρόνου∙ η μαθηματική περιγραφή των συστημάτων∙ η κρουστική απόκριση και η συνέλιξη ως συνιστώσες στη συστηματική ανάλυση της απόκρισης των γραμμικών, χρονικά αμετάβλητων συστημάτων∙ οι μέθοδοι μετασχηματισμού (μετασχηματισμός Fourier, μετασχηματισμός Laplace, μετασχηματισμός z) και οι εφαρμογές τους∙ η χρήση του CTFT και του DTFT στην ανάλυση απόκρισης συχνότητας∙ η σχεδίαση μερικών από τα πιο συνηθισμένα είδη πρακτικών αναλογικών και ψηφιακών φίλτρων.

Ο John Fahy είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Limerick στην Ιρλανδία και επισκέπτης καθηγητής του Μάρκετινγκ στο πανεπιστήμιο της Αδελαΐδας στην Αυστραλία. Έχει διαγράψει μια διακεκριμένη πορεία στο χώρο της διδασκαλίας και της έρευνας στους τομείς του μάρκετινγκ και της επιχειρηματικής στρατηγικής. Ειδικότερα είναι γνωστός για το έργο του αναφορικά με τους πόρους και τις ικανότητες μάρκετινγκ, και τον τρόπο με τον οποίο οι εν λόγω παράγοντες επηρεάζουν την απόδοση του οργανισμού. Στα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται οι εξελικτικές προοπτικές στο μάρκετινγκ και η στρατηγική λήψη αποφάσεων.

Ο David Jobber είναι ένας παγκοσμίως γνωστός ακαδημαϊκός του μάρκετινγκ. Είναι καθηγητής του Μάρκετινγκ στο πανεπιστήμιο του Bradford School of Management. Κατέχει πτυχίο Οικονομικών με διάκριση από το πανεπιστήμιο του Manchester, μεταπτυχιακό τίτλο του πανεπιστημίου του Warwick και διδακτορικό τίτλο από το πανεπιστήμιο του Bradford. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θεμελιώδη αντικείμενα του μάρκετινγκ σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό, αλλά και επιμορφωτικό επίπεδο για άτομα που διαθέτουν επαγγελματική εμπειρία. Ειδικεύεται στο βιομηχανικό μάρκετινγκ, στη διαχείριση των πωλήσεων και στην έρευνα μάρκετινγκ.