drawer
  • Κατάλογος βιβλίων
  • Ενότητες

Οι εκδόσεις Κριτική στο 2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues

Συνέδρια

LogoICCMI2014Οι εκδόσεις Κριτική συμμετέχουν ως χορηγός και με έκθεση συγγραμμάτων στο 2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), που οργανώνεται από το Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ιδρύμα Θεσσαλονίκης και το Manchester Metropolitan University και που θα λάβει χώρα από 18 έως και 20 Ιούνη 2014 στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο Τιτάνια.

Για ολοκληρωμένη πληροφόρηση μπορείτε να επισκεφτείτε και την ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2014/index.html

Με την ευκαιρία αυτή, ενημερώνουμε ότι το προσεχές Φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει στα ελληνικά στις Εκδόσεις Κριτική το σύγγραμμα Αρχές Μάρκετινγκ των J. Fahy & D. Jobber.