Πώς θα πετύχεις με μία start-up
Barry Nalebuff & Seth Goldman
Σχέδιο: Sungyoon Choi
Πρόλογος: Εύη Σαμπανίκου
Μετάφραση: Αβραάμ Κάουα
288 σελ. | Οκτώβριος 2016
ISBN: 9789605861575
Με σύμμαχο την αμεσότητα του κόμικ, οι Seth Goldman και Barry Nalebuff, συνιδρυτές της εταιρείας Honest Tea, αφηγούνται την ιστορία του πώς έστησαν μια επιχείρηση «διαφορετική», με στόχο όχι μόνο να προσφέρουν στους καταναλωτές ένα υγιεινό εναλλακτικό ρόφημα, αλλά και να διαδώσουν ένα νέο μοντέλο επιχείρησης με σεβασμό στον καταναλωτή. Γεμάτο εμπειρίες ζωής και συμβουλές για τις προκλήσεις και τα εμπόδια στον δρόμο για μια νέα πετυχημένη επιχείρηση, το βιβλίο αποτελεί πολύτιμο οδηγό και παράδειγμα για το πόσο μακριά μπορούν να οδηγήσουν ένα startup η επιμονή και η δημιουργικότητα.
O Barry Νalebuff είναι συνιδρυτής και τέως πρόεδρος της Honest Tea, καθώς και καθηγητής στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Yale. Είναι συγγραφέας αρκετών βιβλίων για τη θεωρία των παιγνίων και την καινοτομία, μεταξύ των οποίων τα Thinking Strategically, Co-opetition, Why Not? και The Art of Strategy. Είναι απόφοιτος του MIT και διδάκτορας του Oxford University.
Ο Seth Goldman είναι συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Honest Tea. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου των εταιρειών Happy Baby και Beyond Meat, του οργανισμού Bethesda Green, του Αμερικανικού Συνδέσμου Αναψυκτικών (American Beverage Association – ABA) και της Επιτροπής Οικονομικής Ανάπτυξης του Μέριλαντ. Είναι απόφοιτος του Harvard και της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Yale.
H Sungyoon Choi είναι απόφοιτη του School of Visual Arts της Νέας Υόρκης, όπου διδάσκει μαθήματα σχετικά με την τέχνη των graphic novels. Έχει εικονογραφήσει τα βιβλία American Widow και The Emperor’s Poet.
Υπάρχουν δεκάδες ιστορίες για αμερικανικές start-ups, με αποτέλεσμα οι διαφορές τους να είναι δυσδιάκριτες. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που το κόμικ των συνιδρυτών της Honest Tea, Seth Goldman και Barry Nalebuff, έχει την ίδια γεύση με τα προϊόντα τους – λίγο άγλυκο και, εν τέλει, έντιμο.
- Jason Abbruzzese, Financial Times
Ένα κόμικ που διηγείται την οδύσσεια των Seth Goldman και Barry Nalebuff, οι οποίοι ξεκίνησαν από μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση για να φτιάξουν μια εταιρεία με κέρδη δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων, στην οποία η Coca-Cola απέκτησε μέρισμα 40% το 2008.
- Mary Jordan, The Washington Post
Πολύ διαφωτιστικό. Ένιωσα να συμπάσχω με τους συγγραφείς, να εκτιμώ τις προσπάθειες και ο όραμά τους να αλλάξουν τον κόσμο μέσω μιας μικρής επιχείρησης παραγωγής παγωμένου τσαγιού – αποδεικνύοντας ότι οι καταναλωτές νοιάζονται για την ποιότητα. Διαβάζοντάς το διδάχθηκα από τα λάθη τους και συγκράτησα στον νου μου τις ικανότητες και τα ιδανικά τους.
- Diego, Goodreads